top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - יולי 2015

עודכן: 7 ביולי 2018


חברים יקרים,

יום החשיפה להצגות ילדים זכה לתגובות מצוינות במשובים ואנו מבקשים להודות לכל מי שטרח והגיע בחום הקופח לנמל תל אביב לצפות ולהתרשם מהיצע האומנותי בעמותה. נרגשים מיצירת קשרים חדשים עמכם ומחכים בקוצר רוח להתחיל לעבוד כבר על ההיצע התרבותי בשנת הלימודים הקרבה.  

תלמידים מקסימים וצוות מסור מבית ספר ביאליק רוגוזין היווה, גם כן, חלק מקהלנו ביום החשיפה, הייתם אורחים מופלאים ושימחתם אותנו ואת אמננו מאוד. תודות רבות לצוות ולהנהלת בית הספר וישר כח!  

מחנה הנוער המוסיקלי הולך וגדל וכך גם רעיונות חדשים והמקוריים לכיתות ביצוע וסדנאות העשרה. גם כאן הועברו משובים לחניכים ולהוריהם ושיתוף הפעולה היה מלא סיפוק ונחת. זכות גדולה היא לנו לעבוד עם פרופ' מיכאל וולפה שהיה המנהל המוסיקלי במחנה וכן מורה בכיתת התזמורת לצד המורים המופלאים - ניזאר אלחאטר, אלון פרבר, דניאל ארד ועוזרי ההוראה ממכללת לוינסקי לחינוך ומהפקולטה להכשרת מורים באקדמיה בירושלים - רות, שפרה, עומר וטל. 

בימים אלו אנו מתארגנים במשרדינו החדש בתל אביב ומזמינים אתכם לבוא לבקר ולעקוב אחרינו בפייסבוק ובאתר העמותה שמתעדכן מפעם לפעם. 

בברכת המשך חופשה נעימה וממוזגת,



שלכם תמיד,

אביטל רפופורט

מנכ"לית נוער מוסיקלי בישראל

מחנה קיץ נוער מוסיקלי



מחנה הנוער המוסיקלי כלל 65 ילדים שהגיעו מרחבי הארץ להשתתף בשבוע של מוסיקה והמון חוויות! עבדנו כיחידים ובתוך קבוצות גדולות, למדנו תפקידים, למדנו גמישות, למדנו לעזור לחברים צעירים מאיתנו, לשתף ולהשתתף. עברנו סדנאות העשרה בנושאים מגוונים ופתחנו את הראש למוסיקה אחרת. ניגנו המון, אבל גם מצאנו זמן להכיר חברים חדשים, לשחק ביחד וליצור חוויה יחודית ומרגשת. 

בהנחייתו של פרופ' מיכאל וולפה, עברנו שבוע של מצויינות ודבריו באירוע המסכם לא יכלו להיות נכונים יותר - לחצו כאן לקריאת הסיכום של מיכאל

אז תודה מכל הלב לפרופ' מיכאל וולפה ותודה לכל המורים המקצועיים שעבדו איתנו כל השבוע, ליוו את הילדים במוסיקה וגם מחוצה לה ונתנו את כל הלב על מנת להצליח להגיע לכל אחד ואחת - ניזאר אלחאטר, אלון פרבר ודניאל ארד.

בנוסף למורים המקצועיים, הגיעו למחנה 4 סטודנטים לחינוך מוסיקלי מהאוניברסיטאות השונות שבאו להתנדב, לעזור לילדים וללמוד מהמורים על מנת להתמקצע ולהיות מורים יותר טובים בעתיד. תודה לעומר, רות, שפרה וטל על תרומתם הרבה להצלחת המחנה, על האווירה הטובה והמקצועיות.

תודה אחרונה מגיעה לכפר הנוער עתיד רזיאל שהיה הבית שלנו למשך שבוע. תודה על הטיפול בכל דבר קטן ועל הדאגה שהמחנה יעבור בשלווה ושלום.

תמונות וסרטונים יגיעו ממש בקרוב ואנחנו נשתף אתכם גם בניוז הבא וגם כמובן באתר העמותה ובפייסבוק.



מחלקת מופעים - מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים



מתחילים לתכנן את שנת הלימודים? גם אנחנו!  ההזמנות למופעים לא מפסיקות להגיע ולוח השנה מתחיל כבר עכשיו להתמלא. אנחנו עובדים גם באוגוסט אז אתם מוזמנים להתקשר, להתייעץ ולשריין מופעים כבר עכשיו.




התזמורת הערבית יהודית



אנו נערכים לקראת תחילת השנה ודרושים לנו נגנים חדשים. אודיציות לתזמורת יתקיימו במשרדינו בתל אביב ביום חמישי  10.09 בשעות אחר הצהריים.  אנא צרו קשר כבר עכשיו לשריין שעת אודיציה 03-5622701








התחרות ע"ש פאול בן-חיים 2016



הנהלת התחרות מתכנסת בימים אלו לסגור פרטים אחרונים ובתחילת ספטמבר נוציא קול קורא עם תקנון התחרות על מנת שתוכלו להתחיל להרשם. לפרטים ראשוניים על תחרות 2016 לחצו כאן

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page