top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - יולי 2016

עודכן: 7 ביולי 2018



קוראים יקרים,

אנו מסיימים חודש רווי בפעילויות מהנות ומלאות סיפוק מדור ההמשך המוזיקלי שלנו - 

המשלחת הערבית יהודית שייצגה את הארץ במדריד - ספרד, כקבוצה מגובשת והקרינה לכולם את הגיבוש החברתי והמקצועי  - מוזיקלי המיוחד כל כך ביניהם, אשר נרקם במהלך שנת ההכנה האינטנסיבית על יצירות חדשות בעיבודים מפתיעים ובניהול מוזיקלי מאת פרופ' תייסיר אליאס.

חניכי מחנה הנוער המוסיקלי 2016 המקסימים שלנו! עבדו קשה לצד פעילויות חברתיות וסדנאות העשרה יחד עם צוות המורים המסורים ובניהולו של פרופ' מיכאל וולפה וגרמו ,כאן לכולנו, להשתהות אל מול דור מוזיקלי נפלא שגדל בארץ ומעורר גאווה גדולה.

בתחילת חודש יולי התקיים  גם יום החשיפה להצגות ומופעים במסגרת מחלקת תכניות תרבות, גם שם ניכר כי יש לנו דור צעיר, היודע להאזין, להעריך וליהנות ממוזיקה מגוונת, ברוב המקרים מאופיינת גם ברב תרבותיות מאתגרת לאוזן הרכה ולמרות כל זאת, קהל רב גדש את "בית היוצר" והאזין בשקיקה לתכניות שנבחרו על ידי נציגי ועד מנהל העמותה. 

 מאחלת לכולם קיץ ממוזג, נעים ובטוח לכולם,    אביטל 



מחנה קיץ מוזיקלי 2016


חניכים רבים גדשו השנה את מחנה הנוער המוסיקלי 2016. המחנה כלל עבודה בהרכבי ביצוע לצד פעילויות חברתיות וחינוכיות, סדנאות העשרה וסדנת אורח באדיבותה של פרופ' מירה זכאי. קינחנו המחנה בשיעור פתוח למורים של חניכנו ולהורים. כל משפחה נכנסה לכיתת הביצוע והתרשמה מעבודת הילד/ה והתקדמותו/ה.  

צוות המחנה- פרופ' מיכאל וולפה, (מנהל המוסיקלי) - כיתת התזמורת,  ניזאר אלחאטר- כיתת הפסנתרנים + שרון שץ.  לילך קראקוור  - כיתת המקהלה וערן אלבר - כיתת היוצר המבצע , וכן עוזרת ההוראה במחנה - נטלי רודוי. 

משובים מרגשים מאוד קיבלנו מהחניכים והוריהם וכבר בימים אלו תוכלו לראות באתר העמותה תמונות ומשובים  - www.youth-music.org.il

לחצו כאן בכדי לצפות בסרטון מהמחנה.


משלחת התזמורת הערבית-יהודית


בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה כלל סיבוב קונצרטים של התזמורת במדריד וסביבותיה נחל הצלחה רבה וזכה להמון פרגון מהקהל האירופאי. המשלחת הייתה בשיתוף עיריית מדריד ומשרד החוץ - שגרירות ישראל במדריד. תודות רבות מאוד לטל מאוניברסיטת חיפה והדס מעמותת נוער מוסיקלי בישראל שליוו את התזמורת והובילו אותה להצלחה וגאווה גדולה. 

תודות לנגנים המקסימים, תודה לפרופ' תייסיר אליאס על מקצועיותו הרבה אשר ניכרת בכל חזרה וקונצרט ותמיד בנועם הליכות וברצינות ראויה לשבח, תודה לחגית משגרירות ישראל במדריד, שהזמינה את התזמורת במהלך השהות לסיור מקסים באיצטדיון ריאל מדריד ותודה אחרונה אך גדולה מאוד לפרופ' יובל שקד וד"ר אביגיל ווד מאוניברסיטת חיפה על התמיכה הנפשית והחומרית במשלחת התזמורת הערבית יהודית.

לחצו כאן בכדי לצפות בתמונות ממדריד.



מחלקת מופעים

זוהי התקופה הטובה ביותר להתחיל להתייעץ, לשאול להסס ולבסוף גם לבחור אחת או יותר מהתוכניות שלנו. שימו לב- לרוב התוכניות ישנם גם חומרי הכנה לקראת מופעים אשר תורמים בצורה משמעותית לקהל המאזינים הצעיר.  ניתן לפנות אלינו במייל  noar.music.israel@gmail.com או לטלפון - 03-5622701. 

לחצו כאן בכדי לצפות בתמונות מיום החשיפה 2016.

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page