top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - יוני 2016

עודכן: 7 ביולי 2018


סוף זה תמיד התחלה של משהו....אצלנו סוף השנה היא רק ההתחלה :)

חודש גדוש בפרויקטים מצפה לנו:

  • יום החשיפה השנתי למערכות החינוך ומרכזי התרבות שיתקיים השנה השנייה ברציפות בבית היוצר באדיבות אקו"ם.

  • מחנה הנוער המוסיקלי 2016  - הביקוש למחנה גדל בצורה משמעותית ובימים הקרובים אנו נאלצים לסגור הרשמת חניכים נוספים. מחנה הנוער המוסיקלי 2018 יערך להגדלת הנפח לאור הביקוש הרב וכל זאת ייעשה בזהירות הראויה וההדרגתית כפי שנעשה עד כה , בכדי לשמור בקפידה על האיכות התכנית וההנאה של כל אחד ואחת מחניכנו.  

  • משלחת התזמורת הערבית יהודית ל...מדריד. שם הנגנים שלנו יעבדו עם מקהלה מקצועית מקומית על היצירות שלנו! היצירות הישראליות והעיבודים שבהם אנו כל כך מתגאים ואותם ננגן לקהל הספרדי. 

אנחנו כבר לא יכולים לחכות ואתם? מבטיחים לשלוח לכם תמונות וסרטונים בגיליון האלקטרוני הבא ובינתיים מאחלים לכם קיץ של עשייה (תרבותית), זמן עם המשפחה, זמן של נתינה וקבלה וחופשה נעימה ובטוחה לכל התלמידים והתלמידות.

שלכם תמיד,

אביטל 


התזמורת הערבית יהודית


  • מתרגשים לשתף אתכם על משלחת של התזמורת הערבית יהודית שתצא בחודש יולי לסיבוב קונצרטים במדריד. התזמורת שלנו תחבור למקהלת מדריד ותכין איתם קונצרט גדול במסגרת פסטיבל מוסיקה קלאסית. הנגנים והצוות מאוד נרגשים לקראת הנסיעה למדריד.  בהזדמנות זאת אנחנו רוצים לציין כי אירגון ויציאת המשלחת למדריד התבצע בשיתוף עיריית מדריד ומשרד החוץ, אנחנו מודים מאוד לגברת חגית מועלם, נספחת התרבות בשגרירות ישראל בספרד. 

  • עוד באמתחתה של התזמורת, ב-8.7 יתקיים סמינר לביצוע חזרה גנרלית לפני הנסיעה למדריד. הקונצרט יתקיים בנוכחות משפחות של חברי התזמורת. בעין שמר בשעה 20:00 במועדון התרבות של הקיבוץ. הכניסה חופשית אך ההרשמה מראש ב- 03-5622701 או במייל noar.music.israel@gmail.com


יום חשיפה בחינם לאנשי תרבות וחינוך ב-4.7.16

בבית היוצר בת"א

כמו בכל שנה אנחנו מקיימים יום חשיפה מיוחד של מופעי תאטרון, מחול ומוסיקה לאנשי תרבות וחינוך. יום החשיפה הוא אירוע סגור שבו יופיעו מספר מגוון של תוכניות והצגות איכותיות שנבחרו בקפידה ע"י וועדת רפרטואר ומורכבת ממלחינים ידועים בארץ.

צוות המורים וילדיהם מוזמנים ליהנות מאירוע זה. המופעים נמכרים במחירי עלות במיוחד עבורכם! תגיעו לצפות וליהנות בחינם! הכניסה בחינם וההרשמה היא מראש ב- noar.music.israel@gmail.com


מחנה קיץ מוסיקלי - 17-22 ביולי 2016 בהרצליה

השנה הייתה היענות יוצאת דופן! והרבה מאוד ילדים מוכשרים חדשים נרשמו למחנה. הרבה בזכות מנהלי הקונסרבטוריונים, מנהל בתי הספר למגמות מוסיקה והמורים. אנחנו מעריכים מאוד את הפרגון והתמיכה שלכם.

ההרשמה למחנה קיץ מוסיקלי מסתיימת בקרוב נותרו עוד מספר מקומות בודדים.  להורדת טפסי ההרשמה ולפרטים נוספים על מחנה קיץ מוסיקלי ניתן למצוא באתר שלנו.  שלחו לנו את טפסי ההרשמה למייל: noar.music.israel@gmail.com

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page