top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - מאי 2017

עודכן: 7 ביולי 2018



חודש נוסף בעשייה מוזיקלית מרגשת מאחורינו ו...לפנינו:  ההכנות למחנה "קיץ מוסיקלי 2017" בעיצומן ולצד חידושים בפעילותינו (כמובטח!!) אנו מרחיבים משמעותית גם את צוות ההוראה וההדרכה במחנה מושקע במיוחד.  

משלחת "התזמורת הערבית יהודית" בניצוח פרופ' תייסר אליאס חזרה, בשבוע שעבר, ממסע מוצלח בבואנוס איירס - ארגנטינה. התזמורת הופיעה גם בבניין האופרה הידוע בעולם - תאטרון קולון וקצרה שבחים ברשתות התקשורת המקומיות ובאולמות הקונצרטים. 

יום החשיפה השנתי (אף הוא בסימן שינוי), יתקיים בתל אביב ויציג את תכניות העמותה לבתי הספר ומרכזי התרבות. כולכם מוזמנים לקחת חלק מעשייה זו ולבקר אותנו כאן, באתר העמותה, בפייסבוק ובאינסטגרם.  

בחודש הבא אנו נפרסם את טפסי ההרשמה לתחרות ע"ש פאול בן חיים 2018 באתר העמותה , בפייסבוק וכמובן - כאן בניוזלטר. אנא המשיכו לעקוב אחרינו ולפנות אלינו תמיד וללא היסוס. 

שלכם תמיד, אביטל רפופורט מנהלת עמותת "נוער מוסיקלי בישראל"

לפרטים, התנדבות ותרומות: עמותת נוער מוסיקלי בישראל ע"ר 03-5622701 noar.music.israel@gmail.com

למשלוח דואר: רח' יהודה המכבי 79 תל אביב 6230031 חשבון בנק לתרומות: בנק לאומי, סניף 804 חשבון 23061295 (התרומות מוכרות לצרכי מס ע"פ סעיף 46 לפקודת מס הכנסה) 



התזמורת הערבית-יהודית


בשיתוף-  בית הספר לאומנויות - הפקולטה למדעי הרוח, אוניברסיטה חיפה מנצח התזמורת ומנהל מוסיקלי -  פרופ' תייסיר אליאס מדריכה קולית - גב' נועה בן שושן  מנהלת התזמורת - גב' הדס קפלן

משלחת "התזמורת הערבית יהודית" בניצוחו של פרופ' תייסיר אליאס, השתתפה בסבב קונצרטים ארוך ומרגש בבואנוס איירס. כמו כן, הופיעה בבניין האופרה היפהפה  - תאטרון קולון וסוקרה בהרחבה באמצעי התקשורת.  הקהל הארגנטינאי קידם את התזמורת באהבה. במהלך כל הקונצרטים, לא נותרה עין יבשה בקרב הקהל החם. שר הדתות הארגנטינאי כיבד את מנצח התזמורת במעמד הקונצרט והגיש ספר הוקרה על המפעל החשוב. עיתונאים, מבקרים ומכובדי העיר בירכו את כל משתתפי המשלחת שחזרה הביתה מלאה חוויות טובות ורצון עז להמשיך לפתח, להתפתח וליצור מוסיקה מגשרת בין תרבויות ודתות. מבקשים להודות ולהוקיר על התמיכה בפרויקט התזמורת הערבית יהודית, לאורך כל הדרך! תודות למשרד התרבות- מדור מוסיקה, למשרד החוץ - קשתו"ם, למועצת הפיס לתרבות ואומנות, לתורמים והמתנדבים שלנו וכן על שיתוף פעולה פורה וחשוב עם בית הספר לאומנויות, אוניברסיטת חיפה ולעומד בראשה פרופ' יובל שקד. תודות לצוות המלווה והמסור במשלחת ובכלל... טל לנדסהוט והדס קפלן. 

בקרוב נשיק סרט שצולם במהלך המסע המיוחד ויכלול - ראיונות עם נגני וזמרי המשלחת, תיעוד הקונצרטים בבואנוס איירס, קטעי עיתונות, ראיונות ברדיו וטלוויזיה ודבר המבקרים. את הסרט הערוך אנו נפיץ גם כאן כקישור ונשמח מאוד לתגובתכם(:

ובינתיים, אנו מזמינים אתכם ללחוץ על הקישור המצורף ובו תוכלו להתרשם מסקירה קצרה מקומית על הסיור שלנו בארגנטינה. תאטרון קולון 2017.  


מחנה קיץ מוזיקלי

פרופ׳ צבי אבני

בשיתוף: מכללת לוינסקי לחינוך 

מורי המחנה: מנהל מוסיקלי ומוביל כיתת התזמורת - פרופ' מיכאל וולפה מוביל כיתת הפסנתרנים - ניזאר אלחאטר מוביל כיתת הג'אז ומוסיקה קלה -חזי חיאט רכזת חברתית: רוני צדקא מנהלת המחנה: אביטל רפופורט וכן.. עוזרי הוראה בשיתוף עם מכללת לוינסקי - הפקולטה לחינוך מוסיקלי. החניכים ובני משפחותיהם יקבלו בימים הקרובים את מערכת המחנה ופרטים רלוונטיים נוספים לקראת הערכות כולנו לשבוע מוסיקלי מרוכז וחוויתי. תלמידי מגמות מוסיקה בבתי הספר, תלמידי הקונסרבטוריונים ובמסגרות הפנימיות בגילאי 11-18 מוזמנים , עדיין, להגיש את מועמדותם למחנה הנוער המוסיקלי 2017.  במשרדינו נותרו ברושורים ספורים עם פרטי המחנה, לקבלתם, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בציון כתובת מדויקת למשלוח הדואר. כל הקודם זוכה! ההרשמה בעיצומה. לפרטים נוספים ולהורדת טופס הרשמה ואישור הורים יש ללחוץ כאן שימו לב! נא לשלוח את טפסי ההרשמה למייל noar.music.israel@gmail.com


יום חשיפה להצגות ומפגשים  - מוסיקה ומחול


בשיתוף בית היוצר - אקו"ם

כמידי שנה, אנו מציעים לכל העוסקים במלאכה החשובה מכל של קידום החינוך התרבותי במערכות החינוך והתרבות, את ההיצע האמנותי המומלץ על ידי העמותה. כאמור, אנו עובדים עם סל תרבות ארצי ותרבות לפריפריה ועל כן כל התכניות אשר יוצגו ביום החשיפה מוכרים על ידי שני הגופים וניתן להזמינם ישירות, דרכם. 

לבקשת רבים ורבות מקהלינו אנו נציג את התכניות באורך מלא. מספר המקומות יוגבל עקב הגבלת תפוסת המקום.  ממליצים לכם בחום להקדים ולהירשם.

יש להירשם בציון הפרטים הבאים: שם מלא+מס' מקומות לשריון+ מספר נייד ולשלוח למייל שלנו: noar.music.israel@gmail.com


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page