top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - מרץ 2015

עודכן: 7 ביולי 2018


החודש היה עמוס באירועים ובפרויקטים ועמם התרגשויות ורצון ליצור ולייצר עד בלי די. 

הכח ליצור לא היה יכול להתקיים מבלי שיתוף פעולה מגופים מוסיקליים וחברתיים שמאמינים יחד איתנו בפרויקטים בתחום החינוך המוסיקלי והערכי- זוהי הזדמנות להודות לפרופ' משה אפשטיין דיקן בית הספר לחינוך מוסיקלי מכללת לוינסקי - תל אביב ותלמידי הסמינר - אליזבט דרי שהביאה את תלמידיה בהתנדבות מלאה ועם הרבה שמחה עבדה לצידו של אביעד יעיש בפרויקט יש מ.צ.ב שהתקיים בסוף החודש בפנימיית אמי"ת, בירושלים. תודות לחניכים המקסימים מהקונסרבטוריונים ברחבי הארץ ומבית הספר למוסיקה - הרמוניה שניגנו, התאמנו והתכוננו במשך יומיים רצופים על חשבון חופשתם מלימודים והכל למען חניכי פנימיית אמי"ת. אינסוף תודות על האירוח הנפלא של צוות הפנימייה ובראשם מוטי - המנהל ויונתן -הסגן. תודות לרותי גינוסר, חברת הנהלת נוער מוסיקלי שהובילה את הפרויקט ומכל הלב ולבסוף - אנו מבקשים להודות לחניכים של הפנימייה, הילדים המקסימים והמרגשים שקיבלו את פנינו בחום ובאהבה גדולה. 

נגני התזמורת הערבית יהודית חזרו מחופשת הסמסטר ועובדים באדיבות האקדמיה למוסיקה ומחול - ירושלים יחד עם המנצח - פרופ' תייסיר אליאס על יצירות חדשות ומקוריות שנכתבו במיוחד לתזמורת. מחבקים אתכם חזק נגנים ותיקים, חדשים אהובים שתורמים את זמנם ומרצם כדי ליצור מוסיקה משובחת איכותית המבוצעת ברמה הגבוהה ביותר ולהדס- המנהלת הנמרצת שלנו שגדושה ברעיונות נפלאים. 

מי ייתן ונזכה כולנו להמשיך לרוות נחת מדור מופלא שנותן את כולו וכשרונו המוסיקלי למען הגשמת המטרה ליצירת חברה ערכית ואכפתית.  


חג פסח ופסחא נהדרים ומשפחתיים לכולנו

שלכם תמיד,

אביטל רפופורט

מנכ"לית נוער מוסיקלי בישראל

מחנה קיץ נוער מוסיקלי 26-31 ביולי 2015


מחנה הקיץ שלנו יוצא לדרך. ב 26-31 נבלה 6 ימים של מוסיקה וכיף בכפר הנוער עתיד רזיאל בהרצליה.

בנוסף לאימפרוביזציה, קומפוזיציה, פיתוח שמיעה, סדנאות העשרה, עבודה בהרכבים ובתזמורת אנו פותחים השנה כיתה מיוחדת לפסנתרנים וכן מקהלה ועבודה מעמיקה בקולות לכל הזמרים*

אנחנו שמחים לבשר שהשנה הצטרף לניהול המוסיקלי של המחנה פרופ' מיכאל וולפה. וולפה הינו מלחין ואיש חינוך, ראש החוג לתורת המוסיקה, קומפוזיציה וניצוח באקדמיה למוסיקה בירושלים, זוכה פרס אקו"ם על מפעל חיים בתחום המוסיקה הקונצרטית ומנהלם המוסיקאלי של פסטיבל 'צלילים במדבר' בשדה-בוקר, אותו ייסד לפני שלוש עשרה שנה, של חג המוסיקה הישראלית ושל פסטיבל 'דיאלוגים מוסיקאליים' בלונדון.

לחצו כאן להורדת טופס ההרשמה - יש למלא ולשלוח אלינו במייל על מנת להבטיח את מקומכם (מספר המקומות מוגבל!)

*פתיחת הכיתות תלויה במספר מינימלי של נרשמים






התזמורת הערבית יהודית

החודש התחלנו עבודה על יצירות חדשות ומעניינות לקראת קונצרטים עתידיים.

בנוסף אנחנו מחפשים נגנים חדשים לתזמורת. פנו אלינו בטלפון 03-5622701








מחלקת מופעים

מחלקת מופעים עובדת במרץ ומופעים בכל רחבי הארץ מתקיימים מדי שבוע!

קול קורא למופעים חדשים - הצטרפות לרפרטואר נוער מוסיקלי פתוחה להצעות,יש לשלוח אלינו פרטים על התוכנית המוצעת וקורות חיים של המשתתפים (הכרחי ניסיון הגשה לקהל הצעיר) ואנו נפנה למתאימים לקביעת מועד לאודיציה. לחצו כאן לשליחה





פרויקט יש מ.צ.ב - מוסיקאים צעירים בקהילה



ב29-30 למרץ התארחו חניכי הנוער המוסיקלי בבית הילד אמי"ת, גילה, ירושלים. שני מורים, אביעד יעיש ואליזבט דרי, ליוו את 11 הילדים. הילדים עבדו קשה במשך יומיים על יצירות אינסטרומנטליות ווקאליות ובסוף התקיים קונצרט סיום מאוד מרגש שבו יחד איתנו התרגשו גם ילדי הפנימיה והצוות, ראו את המכתב שקיבלנו מהם (תמונה משמאל).

יצאנו בהרגשה שחייבים להמשיך ולפתח את הפרויקט בשנה הבאה ובכוונתנו להרחיבו לצד שיתופי פעולה עם גופים נוספים.

באתר העמותה יעלה בקרוב קטע מקונצרט הסיום.

נתראה בפעם הבאה!




דרושים



דרוש/ה דובר/ת ערבית ברמת כתיבה גבוהה לתרגום אתר העמותה.  עבודה מהבית או מהמשרד - לבחירתכם.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page