top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - מרץ 2016

עודכן: 7 ביולי 2018


שלום רב, התחרות ע"ש פאול בן חיים מתקיימת זו השנה ה- 15 ברציפות.  אין ספק כי כבר נוצרה "מסורת" של אירוע חגיגי ומרגש המכנס את כל העוסקים במלאכת הקודש של מוסיקה אמנותית - ישראלית. אנו רואים לנגד עינינו כיצד הולכת ונבנית קהילת מוסיקאים (מלחינים ומבצעים) מוכשרים המהווים, ללא ספק, גאווה גדולה בתרבות הישראלית והבינלאומית. 

השנה, שנת התחרות בחרנו להתמקד בכל השותפים לביצוע בתחרות - המועמדים ומלוויהם תוך ליווי אישי, עידוד ומענה רגיש עד כמה שניתן מרגע קבלת הטפסים במשרדנו ועד אחרון הביצוע בשלבים. אני מבקשת להודות לכם, באופן אישי וכן בשם נוער מוסיקלי בישראל על המשובים הנפלאים שקיבלנו מכם. הפרגון והערכה מצידכם ממלאה את לבנו.

ראוי לציין גם את עצם התמודדותם של התלמידים הצעירים בתחרות מאתגרת זו. התכניות המגוונות שהוגשו לנו, הביצועים הנפלאים ואפילו הקבלה וההשלמה שבתחרות זו. כמו בתחרות אשר לא כולם יכולים לעלות לשלבים הבאים. 

נוער מוסיקלי בישראל שם לו למטרה להניע את החברה בישראל בכלל ואת ציבור המוסיקאים בפרט להמשיך במפעל חשוב זה אשר בונה את החברה, את אופייה ואת רגישותה וזאת באמצעות פלטפורמות מוסיקליות מקצועיות המשלבות עשייה ושיח.

אני מודה לכל שותפינו ומברכת אתכם - הקוראים ובני /בנות משפחותיהם בחג אביבי שמח ונעים, שלכם תמיד, אביטל


התחרות ע"ש פאול בן-חיים 2016

ב-20.3.16 התקיימה תחרות פאול בן חיים לשנת 2016. אנחנו רוצים בהזדמנות זו לברך שוב את הזוכים! למי שבמקרה פספס להלן שמות הזוכים:


ציון לשבח: אוריה שדה - זמרה אלעד בוכריס- פסנתר יעל גוסק-טוויטו - קלרינט נגנים מלווים מצטיינים: עומר יערי - פסנתר אורן לוי- פסנתר יוליה פולינסקיה - פסנתר ציון לשבח לשלב ב' קיבל קסם ניניו. 

לאלה מכם שהתרגשו ושאלו על הנאום של פרופ' מירה זכאי - ניתן לקרוא את הנאום כאן.



תוכנית יש מ.צ.ב - מוסיקאים צעירים בקהילה!

תוכנית יש מ.צ.ב באפריל במהלך חול המועד פסח נותרו 6 מקומות בלבד! במסגרת המחנון נפגוש 12 ילדים מתוך כפר הנוער בעפולה שישתלבו עם ילדי הקונסרבטוריון מכל הארץ ויחדיו יתאמנו על קונצרט שינוגן ביום האחרון של המחנון.

ניתן להירשם דרך אתר העמותה. התאריכים הם - 13-15 באפריל בכפר הנוער בעפולה. להורדת טפסי הרשמה לחצו כאן! נא לשלוח את טפסי ההרשמה למייל noar.music.israel@gmail.com

מחנה קיץ מוסיקלי - 17-22 ביולי 2016 בהרצליה

ההרשמה האינטנסיבית למחנה קיץ נפתחה! שלחו לנו את טפסי ההרשמה למייל: noar.music.israel@gmail.com להורדת טפסי ההרשמה ולפרטים נוספים על מחנה קיץ מוסיקלי ניתן למצוא באתר שלנו.

מנהל מוסיקלי - פרופ' מיכאל וולפה. בכפר הנוער רזיאל עתיד בהרצליה. 






התזמורת הערבית יהודית



 מתכוננים לקראת 3 קונצרטים קרובים שיתקיימו בקיבוץ עין שמר, בקיבוץ להבות חביבה ובשפרעם. בתזמורת ישולבו נגנים ומקהלה אשר ינגנו יצירות של מלחינים ישראליים ממזרח וממערב.

בחודש יולי הקרוב התזמורת תטוס לסיבובי קונצרטים במדריד ,מלחין מוכר ומוערך מאוד כותב לנו יצירה מיוחדת במינה שתבוצע לראשונה במדריד יחד עם מקהלה ספרדית מקצועית שעמה התזמורת תופיע לרגל ציון יחסי ספרד - ישראל. 

להזמנות: 03-5622701 או במייל aviyouth@gmail.com

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page