top of page
  • תמונת הסופר/תאביטל רפופורט

המגזין החודשי - פברואר 2016

עודכן: 7 ביולי 2018


שותפנו היקרים,

שלבי התחרות קרבים... בצעדי ענק. ההכנות לקראת התחרות כבר בעיצומן ואנו מאוד שמחים לראותכם השנה איתנו. מזמינים את המתלבטים להזדרז ולהירשם. לצערנו, לאחר ה- 1.3 נאלץ לדחות את הנרשמים המאחרים לתחרות 2018. התחרות השנה כאמור מארחת תחרות לקומפוזיציה לציון 70 שנה להיווסדו של הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה בתל אביב. שיתופי פעולה עם מוסדות התרבות הן חלק מהווי עבודתנו כאן בעמותה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לשם עבודה משותפת מניבה ופורייה. 

נתראה ב-21.3 (תחרות הגמר)! שלכם,

אביטל

התחרות ע"ש פאול בן-חיים 2016

השנה, פורמט התחרות וחובת ההגשה שונו והותאמו לצו השעה:

הפחתנו את דקות הביצוע בתכנית הכללית.שיתוף פעולה עם חג המוסיקה הישראלית  -זוכי התחרות במקומות הראשונים, יבצעו את היצירות הזוכות במסגרת קונצרט הזוכים בחג המוסיקה. פורמט טקס התחרות צופן לכולנו הפתעות מרגשות (לא נספר לכם יותר מזה), אנו נדאג ללוות באופן אישי את המתמודדים הצעירים בכל שלבי התחרות וליצור אווירה נעימה, נינוחה ומהנה כזו שתשאיר זיכרון נהדר מהתמודדות באחת התחרויות המאתגרות והחשובות ביותר בארץ. 

ב-1.3 כל המועמדים מסיימים להגיש את התכניות וטפסי ההרשמה שלהם. התכניות שהוגשו עד כה נפלאות ואנו כבר לא יכולים לחכות לביצועיהם. ב- 21.3 החל משעה 19:30 בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה (ת"א), נשמע את העולים לשלב הגמר, הכניסה חופשית!

להלן שוב הפרטים החשובים: 

שלב א' ייערך ב 15-17 במרץ. שלב ב' ייערך 20 במרץ.

קונצרט הסיום וחלוקת הפרסים יתקיים ב 21 במרץ.

להרשמה ולכל הפרטים לחצו כאן


תוכנית יש מ.צ.ב - מוסיקאים צעירים בקהילה!

שמחה רבה, שמחה רבה אחרי פורים פסח בא ואז המחנון שלנו בלבושו החדש העשיר יוצא לדרך שוב עם עשרה חניכים מוכשרים מכל הקונסרבטוריונים ומגמות המוסיקה בארץ. ההרשמה למחנה בבחינת כל הקודם -זוכה והזכייה היא גדולה! מילה שלנו!

ניתן כבר להירשם דרך אתר העמותה. התאריכים הם - 13-15 באפריל בכפר הנוער בעפולה. להורדת טפסי הרשמה לחצו כאן!



מחנה קיץ מוסיקלי - 17-22 ביולי 2016 בהרצליה

מנהל מוסיקלי - פרופ' מיכאל וולפה. שימו לב!!! ההרשמה כבר נפתחה. באתר העמותה עדכנו את טופס ההרשמה וטופס אישור ההורים. אתם מוזמנים להוריד כאן, למלא ולשלוח לנו למייל - noar.music.israel@gmail.com









התזמורת הערבית יהודית


 נגננו המקסימים עובדים כעת על שתי יצירות חדשות שעובדו על ידי פרופ' תייסיר אליאס ומשלבות סגנונות מערבים ומזרחיים המאפיינים את כל היצירות של התזמורת. אנו נערכים לקראת שני סמינרים ובסיומם קונצרטים גדולים וחגיגיים במיוחד בעין שמר ובלהבות חביבה. נגננו המקסימים עובדים כעת על שתי יצירות חדשות שעובד.

לכבוד מעברינו לחיפה, הפתענו את נגני התזמורת שלנו בחולצות יפהפיות לקונצרטים. וקונצרט האחרון אף עלינו לבמה עם הלבוש החדש. 

בחודש יולי הקרוב התזמורת תטוס לסיבובי קונצרטים במדריד ,מלחין מוכר ומוערך מאוד כותב לנו יצירה מיוחדת במינה שתבוצע לראשונה במדריד יחד עם מקהלה ספרדית מקצועית שעמה התזמורת תופיע לרגל ציון יחסי ספרד - ישראל. 

להזמנות: 03-5622701 או במייל aviyouth@gmail.com


תוכניות תרבות



עשרות מפגשי מוסיקה ומחול התקיימו באשקלון, גני תקווה, ירושלים, הוד השרון, בת ים, לוד ובאר שבע. המפגשים הגיעו לתוך גני הילדים ובתי הספר. האמנים שלנו התרשמו מאוד מיכולת האזנה והקבלה של התלמידים את התכנים המוגשים להם בתכניות שלנו שהם תכנים שונים מאלו להם נחשפים ביומיום. משולבים בטעימות מעולם המוסיקה הקלסית ומוגשים בקלילות ובמקצועיות רבה.

שימו לב! צורפו לרפרטואר המחלקה שתי תוכניות מקסימות עם ניחוח של תוכניות התרבות של פעם! מומלץ בחום. ב- 4.7 נקיים את יום החשיפה לתוכניות תרבות - רשמו ביומנכם. בית היוצר - נמל תל אביב, החל משעות הבוקר. 

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page